Outsource din kundeservice

 In Blog, Call Center

Vi har alle sammen hørt diverse skræk historier omkring outsourcing, men hvis vi nu ser bort fra disse røvere og faktisk etablerer et professionelt samarbejde med et call center. Ja så er mulighederne pludselig nogle helt andre og lad mig give dig et par et grundene til dette.

 

Du kan begynde her og indhente tilbud på outsourcing af kundeservice.

 

Det er din virksomhed og dig der bestemmer

Du vælger hvad der er tilladt at sige i telefonen, hvordan du ønsker dine kunder og henvendelser bliver behandlet, hvordan der tages noter og disse videregives korrekt.

 

Eftersom det jo er din virksomhed, bestemmer du selvfølgelig hele processen og hvordan du ønsker dette skal foregå. Med det sagt, vil du formentlig ikke støde på nogle problemer ifht. dette når du skal outsource din kundeservice.

 

Tværtimod, de fleste call centre har i forvejen erfaring med kundeservice opgaver og har måske nogle metoder, teknikker og processer der kan bidrage positivt til dit setup.

 

Spar tid på rekruttering & oplæring

Rekruttering og oplæring er ikke længere dit ansvar og noget du bør bekymre dig om, med den rette telemarketing partner. Når du først har sat dem ind i din virksomhed og hvordan det hele skal foregå og den første er oplært, ja så ligger ansvaret på deres skuldre med alle nye tilknyttede konsulenter.

Det er altid smart at lave nogle stik-prøver og kvalitetstjek for at sikre sig kvaliteten altid opretholdes og processerne bliver fulgt som forventet.

 

Undgå at finde en vikar ved sygedage

Vi har alle oplevet at en medarbejder ringer ind og melder sig syg. Dette er desværre ikke noget vi kan gøre så meget ved som arbejdsgiver, hvilket også kan gøre det svært at finde en vikar til at varetage sin kundeservice med 30minutters varsel i de slemme tilfælde.

 

Dette kan du undgå, når du outsourer din kundeservice til et call center. Call centeret lever af at servicere kunder som netop dig, derfor vil de altid have bemanding klar til at varetage din kundeservice for dig.

 

Betal en enkelt faktura og glem ferie penge osv.

Feriepenge, arbejdsmarkedsbidrag osv. er ikke længere noget du kommer til at tænke på. Når du indgår et samarbejde med et call center og outsourcer din kundeservice, så vil du fremadrettet blot modtage en faktura der skal betales, resten tager de sig af.

 

Indhent tilbud på kundeservice outsourcing her.

Nyeste indlæg

Leave a Comment

X