INDHENT 3 TELEMARKETING TILBUD

Hvilken type hjælp mangler du?





Målgruppe






Hvordan ønsker du betalingsmetoden skal være?



Budget pr. md.

Hvornår ønsker du opstart?




Hvem er din virksomhed?















Beskriv din opgave



Telefonpasning og kundeservice

Telefonpasning og kundeservice

Telefonpasning/receptionistservice via callcenter

 

Er du nysgerrig på hvad ekstern telefonpasning eller kundeservice kan gøre for dig? Her kan du læse om muligheder og fordelene ved at outsource din indgående kundeservice.

 

Kundeservice og telefonpasning

Mange virksomheder vælger at outsource sin telefonpasning, så de ikke mister vigtige opkald og potentielle kunder. På den måde er det muligt at passe sit arbejde, uden at gå glip af vigtige opkald. Blot at misse et enkelt opkald kan nemlig være lig med at misse en potentiel ny kunde

Et telefonopkald er ofte det første møde og indtryk dine kunder får af jeres virksomhed, og det er en stor del af dit image både hvem der besvarer opkaldet, hvornår det bliver besvaret og hvordan opkaldet bliver besvaret. Har du en virksomhed med travle medarbejdere, som misser flere opkald, vil kunden til sidst opgive at få fat på jeres virksomhed og sikkert sidde tilbage med en følelse af irritation.

Det vil både skabe mere frihed og fleksibilitet, til virksomheden, at outsource telefonpasningen, samt mere tilfredse kunder, der hurtigt vil få det svar de søger.

 

Hvad angår kundeservice, så er det vigtigt at ansætte kompetente, venlige og kundemindede receptionister. At kunderne møder en venlig og frisk stemme når de ringer til jeres virksomhed, er med til at skabe positivitet og et positivt og professionelt image. Det er vigtigt, at kunden føler de snakker med en, der ”smiler igennem telefonen” og som gør alt for at hjælpe kunden på bedst mulige vis. Ønsker kunden at snakke med en bestemt person, så omstiller receptionisten til vedkommende, og hvis vedkommende ikke er tilgængelig, så sørger receptionisten selvfølgelig for at give vedkommende besked hurtigst muligt.

 

Hvilke brancher har gavn af telefonpasning?

Det er klart, at har man en virksomhed, som dagligt modtager mange opkald, så vil det helt klart være en stor fordel, at outsource sin telefonpasning. Har man til gengæld en virksomhed, som ikke modtager særlig mange opkald dagligt, så vil det dog være mindre relevant. En ting er dog sikkert – og det er, at det selvfølgelig vil skabe større fleksibilitet og frihed at outsource sin telefonpasning. Man vil ikke miste nogle kunder på den måde, og det vil kun give tilfredse kunder, der får det svar de søger, når de vælger at kontakte jeres virksomhed. Telefonpasning kan være relevant for de fleste brancher, heriblandt: 

  • Webshops
  • Telefonselskaber
  • Webbureauer
  • Advokater
  • Revisor
  • Ejendomsmæglere
  • Håndværkere
  • IT-virksomheder
  • Konsulentvirksomheder

 

Med f.eks. en receptionist vil der også være styr på aftaler, beskeder, opkald m.m., som kan være med til at skabe et større overblik i virksomheden. At have et godt overblik i en virksomhed kan være altafgørende, så man ikke misser aftaler og møder, som måske kan være afgørende for at få nye potentielle kunder.

 

Fordele ved at outsource telefonpasning

Der er mange fordele ved at outsource sin telefonpasning og det kan du læse meget mere om herunder:

 

  • Ingen kunder ringer forgæves – og et mistet opkald kan resultere i en tabt kunde.
  • Større fleksibilitet og frihed, så medarbejdere i virksomheden kan få tid til at passe deres arbejde.
  • Der vil være et større overblik over aftaler, møder og beskeder i virksomheden.
  • Dine kunder vil føle, at I er en virksomhed med styr på tingene, hvilket skabet et positivt og professionelt image for jeres virksomhed.

 

Hvordan kan vi hjælpe dig?
Er du i tvivl om hvad telefonpasning kan gøre for dig, og hvordan du bedst muligt får varetaget din kundeservice, så står vi klar til at hjælpe og rådgive dig i processen. PhonePartner arbejder uafhængigt for at gøre det nemt at danne sig et overblik over markedet. Kontakt os i dag eller benyt vores tilbuds-formular – det er gratis og uforpligtende.

 

ninjateam ninjateam
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website