INDHENT 3 TELEMARKETING TILBUD

Hvilken type hjælp mangler du?





Målgruppe






Hvordan ønsker du betalingsmetoden skal være?



Budget pr. md.

Hvornår ønsker du opstart?




Hvem er din virksomhed?















Beskriv din opgave



Telemarketing Kundeservice

Outsource din kundeservice med telemarketing

 

Har du også travlt med at sælge, måske får du ikke altid fulgt op på din kundeservice? Så er der faktisk muligheder der kan hjælpe din virksomhed med at varetage din kundeservice pr. telefon og via email.

Vælger du at outsource din kundeservice, er det vigtigt du under opstarten og det første stykke tid efterfølgende, er med under hele processen. Det er trods alt din virksomhed telemarketingbureauet skal repræsentere på telefonen og email. Derfor er det selvfølgelig vigtigt, du selv er med i processen til at sørge for de får den rette oplæring og din virksomhed bliver præsenteret som du ønsker af telemarketingbureauet.

 

 

Få et professionelt call center til at varetage din kundeservice for dig

 

Ved at overlade din kundeservice til et professionelt call center, vil du kunne fokusere på at vækste og kontrollere andre områder af din virksomhed. Det er en effektiv måde at både optimere sin kundeservice, samtidig med man får et bedre overblik.

 

 

Derfor bør du outsource din kundeservice:

 

  • Et professionelt call center kan varetage og optimere en service for din virksomhed og dine kunder.
  • Din telemarketing kundeservice kan oftest outsources til et call center eller telemarketingbureau i dit lokal område, eller i nærheden af det.
  • Du behøver ikke længere tænke over at finde folk der kan erstatte dine egne medarbejdere, under dage med fravær pga. sygdom eller andet.
  • Feriepenge og pension sparer du også væk, du skal blot betale en faktura fremadrettet, så er alt varetaget.
  • Dit telemarketingbureau el. call center kan i mange tilfælde også varetage din kundeservice på flere sprog, end blot dansk og engelsk.
  • Rapportering og statistikker bliver løbende leveret fra de fleste telemarketingbureauer og call centre der arbejder med kundeservice

 

Kundeservice på flere sprog og i flere lande

 

De fleste call centre og telemarketingbureauer har oftest medarbejdere fra flere lande siddende og arbejde for dem. Det gør det nemmere for dig at kunne vækste din forretning til et nyt land, og stadigvæk vedligeholde din kvalitet af kundeservice. Du behøver ikke bruge en masse tid på at lave jobopslag og betale mange penge for at finde den rette medarbejder der kan påtage sådan en opgave. Alt dette bliver varetaget af dit telemarketingbureau.

Der findes danske call centre og telemarketingbureauer i flere lande som bla. Sverige, Tyskland, Portugal, Spanien, England, Dubai, Malta, USA, Filipinerne, Thailand og mange flere.

Ønsker du at få varetaget din kundeservice på flere sprog, er Spanien, Portugal, Tyskland et godt bud på call centre og telemarketingbureauer med ansatte der kan klare dette på flere forskellige sprog.

 

Få hjælp til din kundeservice

 

Klik på knappen her under, så hjælper vi dig med at indhente op til 3 gode telemarketing tilbud på din kundeservice kampagne. Det er gratis og uforpligtende!

Vi har over 10 års erfaring inden for telemarketing branchen og samarbejder udelukkende med professionelle telemarketingbureauer og call centre.

 

INDHENT 3 TILBUD PÅ KUNDESERVICE TELEMARKETING HER!